logo
شرکت حامی آلیاژ آسیا (فولاد حامیران)
02163511
02162846000
logo

بررسی قیمت میلگرد در مهرماه 1402

قیمت میلگرد در مهر
فهرست مطالب

بررسی قیمت میلگرد در ماه گذشته

مقاطع فولادی در صنایع مختلف و به‌خصوص صنعت ساخت‌و‌ساز کاربردهای گسترده‌ای دارند. با توجه به موارد استفاده فراوان از محصولات آهنی و فولادی، افراد فعال در صنایع وابسته به مقاطع فلزی همواره در تلاش برای مطلع شدن از جدیدترین نرخ این محصولات و به‌عبارتی تحلیل و پیش‌بینی بازار آهن هستند.

عوامل مختلفی نظیر نرخ ارز، قیمت مواد اولیه، تغییر فصول و… بر قیمت میلگرد اثر می‌گذارند. این تغییر قیمت گاهی به صورت روزانه و گاهی به صورت هفتگی اتفاق می‌افتد.

جهت اطلاع از قیمت میلگرد 14امروز کلیک نمایید.

 

تحلیل و پیش بینی بازار فولاد نشان داد که فعالیت چندانی در اوایل هفته به چشم نخورد و قیمت اکثر تولیدکنندگان میلگرد ثابت بود. با ثابت بودن قیمت مقاطع طویل فولادی خریدوفروش در بازار کاهش‌یافته بود.

‌به مرور زمان افزایش نسبی قیمت میلگرد نیز شروع شد؛ یعنی می‌توان گفت افزایش قیمت میلگرد در مهرماه آغاز گشت.  با گذشت چند روز همچنان قیمت میلگرد افزایشی ماند. با نگاهی به بازار بورس این هفته، می‌توان دریافت قیمت ارائه شده نسبت به هفتۀ اول مهرماه افزایش داشت.

 

خرید میلگرد

 

رفته رفته آرامش و ثبات نسبی در بازار حاکم شد. بازار آهن‌آلات، آرام و در انتظار اتفاقات پیش رو نشسته بود. وضعیت قیمت میلگرد در مهر ماه به هفتۀ آخر رسید ولی خریدو فروش میلگرد در بازار آهن همچنان کمتر شده بود. البته باید خاطر نشان کرد خبر کاهش قیمت جهانی سنگ آهن در این هفته، منتشر شد که این خود دلیلی بر ثبات یا کاهش قیمت بازار داخلی است.

در روزهای پایانی ماه ثبات یا کاهش میلگرد در قیمت نهایی برخی تولیدکنندگان به چشم می‌خورد. حجم معاملات در بازار بورس بسیار کمتر از حد انتظار بود؛ البته برخی علت آن را قیمت بالای مقاطع بورسی نسبت به بازار آهن دانستند. نمودار قیمت میلگرد در ماه مهر در ادامه آمده است.

جهت اطلاع از قیمت میلگرد آلیاژی کلیک نمایید.

 

نمودار میلگرد مهر
نمودار قیمت میلگرد مهر ماه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا