logo
شرکت حامی آلیاژ آسیا (فولاد حامیران)
02163511
02162846000
logo

آشنایی با اره پروفیل بر M42

آشنایی با اره نواری پروفیل بر M42
فهرست مطالب

اره نواری پروفیل بر M42

اره نواری پروفیل بر M42 یک ابزار برش است که بسیار کارآمد و همه کاره است و به طور خاص برای ارائه دقت در کاربرد های مختلف برش طراحی شده است. این تیغ اره نواری خاص به دلیل عملکرد برش استثنایی و طول عمر طولانی مشهور است.

این تیغه ها با استفاده از آلیاژ کروم 4 درصد و دندانه های فولاد تندبر سخت شده، می توانند به راحتی در برابر فشار شدید هنگام برش مقاومت کنند. تیغه های M42 همچنین به دلیل دندانه های سخت شده، حدود 3 تا 4 برابر بیشتر از تیغ اره های فولاد کربنی معمولی دوام می آورند که در نتیجه باعث کاهش زمان خرابی دستگاه و کاهش هزینه می شود.

اره نواری پروفیل بر M42

ویژگی های اره پروفیل بر M42

  • دندانه ها

یکی از ویژگی های قابل توجه اره پروفیل بر M42 طراحی منحصر به فرد دندانه آن است. دندانه ها به طور دقیق تنظیم شده اند و از هم فاصله دارند و برشی صاف و تمیز را تضمین می کنند. چینش داندانه ها بصورت چپ و راست می باشد که باعث عدم شکستن اره هنگام برخورد با فضای خالی قطعه (پروفیل) می شود. این طراحی دندانه همچنین به کاهش اصطکاک، جلوگیری از گرم شدن بیش از حد تیغه و افزایش راندمان برش کلی آن کمک می کند. دندانه ها فوق العاده تیز هستند و امکان برش های دقیق را حتی در چالش برانگیز ترین مواد و آلیاژ ها را فراهم می کنند.

ویژگی های پروفیل بر M42

  • متریال های برش

اره پروفیل بر M42 عمدتاً در برش فلزات مختلف از جمله فولاد، آلومینیوم و فولاد ضد زنگ استفاده می شود. عملکرد استثنایی آن در این برش ها به دلیل سختی دندانه و مهندسی دقیق آن است. هندسه دندانه تیغه به آن اجازه می دهد تا به بالاترین کیفیت برش دست یابد.

  • دقت برش

یکی دیگر از مزایای اره نواری پروفیل بر M42 دقت آن است. می توان از آن در طیف گسترده ای از عملیات برش برش های پیچیده و دقیق استفاده کرد. چنانچه در یک کارگاه کوچک یا یک محیط صنعتی بزرگ استفاده شود، این اره نواری عملکرد ثابت و قابل اعتمادی را ارائه می دهد.

پروفیل بر

  • دوام

دوام تیغه اره نواری پروفیل بر M42 با فرآیند عملیات حرارتی آن بیشتر شده است. این عملیات حرارتی تیغه را تقویت می کند و مقاومت آن را در برابر ترک خوردگی و خم شدن بهبود می بخشد و طول عمر آن را حتی در صورت استفاده زیاد تضمین می کند. علاوه بر این، لرزش کم تیغه در حین کار، فشار وارده بر تجهیزات برش را کاهش می دهد و عمر مفید آن را افزایش می دهد.

  • جوش پذیری مناسب

اره پروفیل بر M42 برای نصب بر روی دستگاه اره ها می بایست جوش داده شود. برای این کار باید به متخصصان جوش تیغ اره مراجعه فرمایید.

شرکت فولاد حامیران علاوه بر فروش تیغ اره نواری خدمات جوش تیغ اره را نیز ارائه می دهد. حامیران تجربه ای پنجاه ساله در عرصه فولاد، آهن آلات، دستگاه اره، تیغ اره و انواع خدمات برش دارد که همواره جلب رضایت مشتری را الویت خود قرار داده است.

همچنین حامیران نمایندگی برند های معتبر جهانی از جمله فولاد بهلر اتریش، کسمک ترکیه، فولاد آلیاژی اصفهان، فولاد آلیاژی ایران، فولاد کویر کاشان و الکترود آما را دارد که محصولات خود را با قیمت های رقابتی ارائه می کند.

برای مثال قیمت تیغ اره نواری در مقایسه با سایر فروشندگان بسیار مقرون به صرفه تر می باشد. شما عزیزان می توانید برای مشاوره و استعلام قیمت با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

خدمات تیغ اره

نتیجه

اره پروفیل بر M42 ترکیبی عالی از دوام، دقت و تطبیق پذیری را ارائه می دهد. عملکرد عالی آن در کاربرد های برش فلز، نصب آسان و دوام بالا آن را به انتخابی ارجح برای صنعتگران حرفه ای و تولیدکنندگان صنعتی تبدیل کرده است. با تیغه اره نواری پروفیل بر M42  ، اپراتورها می توانند انتظار برش مداوم و کارآمد را داشته باشند که نتیجه آن محصولات نهایی با کیفیت بالا است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا