logo
شرکت حامی آلیاژ آسیا (فولاد حامیران)
02163511
02162846000
logo

آغاز پرشور مسابقات فوتبال دستی حامیران

آغاز پرشور مسابقات فوتبال دستی حامیران
فهرست مطالب

مسابقات فوتبال دستی حامیران

در تاریخ 29 مهر 1403، اولین مرحله از مسابقات فوتبال دستی ویژه کارکنان شرکت فولاد حامیران (پارسه) برگزار شد. تیم‌ها در قالب 32 تیم دو نفره، به 8 گروه 4 تیمی تقسیم شده‌اند. هر بازی با هدف رسیدن به 7 گل انجام می‌شود، اما اگر تیم‌ها نتوانند به این تعداد گل برسند، بازی در 10 دقیقه به پایان خواهد رسید. در پایان این رقابت‌ها، دو تیمی که بیشترین امتیاز را کسب نمایند به مراحل بعدی صعود خواهند کرد.

در این مرحله از مسابقات که در روز گذشته برگزار شد، گروه‌های یک و دو به صورت جداگانه به رقابت پرداختند. از گروه یک، تیم محمد خزایی-محمد نصرالهی موفق شدند با پیروزی مقابل تیم سمیه یوسف نژاد-راحله آقاجانی، 3 امتیاز ارزشمند کسب کند. همچنین در همین گروه، تیم محمدحسین آقاکوچک‌زاده-محسن کمالی نیز با کسب 3 امتیاز از تیم سارا سلمانی-مریم پورتقی، به پیروزی دست یافت.

در گروه دو نیز تیم محمد صدقی-امید پوررستم با غلبه بر تیم نازنین عباسی-منیر ساری، 3 امتیاز کسب نمود و در دیگر بازی از این گروه، تیم ویشلقی-مهدی کریمی با برتری مقابل تیم عاطفه علیپور-فهیمه میرصانع، 3 امتیاز خود از این بازی را به دست آورد.

در چهار بازی بعدی که یکشنبه هفته آینده برگزار خواهد شد، گروه‌های سه و چهار به رقابت خواهند پرداخت. ما در اخبار حامیران هر دوره از مسابقات فوتبال دستی را پوشش خواهیم داد، پس اخبار حامیران را دنبال کنید تا از جزئیات برگزاری این مسابقات مطلع شوید.

فوتبال دستی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا