logo
شرکت حامی آلیاژ آسیا (فولاد حامیران)
02163511
02162846000
logo

دوازدهمین نمایشگاه کار دانشگاه صنعتی شریف 1400

نمایشگاه کار 1400

به گزارش روابط عمومی فولاد حامیران، دوازدهمین نمایشگاه کار دانشگاه صنعتی شریف در شهر تهران و در سالن استاد جباری این دانشگاه از تاریخ 1 تا 3 اسفند ماه برگزار شد.

نمایشگاه کار به صورت سالانه در راستای تبادل اطلاعات در حوزه مشاغل مختلف و معرفی سازمان‌ها برگزار شده و تعداد زیادی از کارجویان و شرکت‌ها در این نمایشگاه حضور پیدا می‌کنند.

همواره دغدغه کارجویان جذب شدن در سازمان‌هایی است که حیطه شغلی آن‌ها در تناسب با رشته تحصیلیشان باشد و از سوی دیگر نیز شرکت‌ها به دنبال استخدام افرادی متخصص، کارآمد و تحصیل‌کرده هستند.

از این رو حضور در نمایشگاه کار می‌تواند زمینه را برای کارجویان و کارفرمایان فراهم کند.

مجموعه فولاد حامیران با حضور موثر در دوازدهمین نمایشگاه کار توانست با حاضرین در این رویداد ارتباط برقرار کرده و با آن‌ها تعامل داشته باشد.

فولاد حامیران با بیش از 50 سال سابقه در زمینه توزیع و تامین انواع فولادهای آلیاژی، آهن آلات صنعتی و ساختمانی جهت جذب و استخدام نیروی کاری متخصص در این نمایشگاه حاضر شد. همچنین شرکت‌های

حاضر در این رویداد با ارائه فرصت‌های شغلی خود پس از شناسایی استعدادها، علایق و توانایی‌های کارجویان توانستند در بستری مناسب درمورد جذب و استخدام سرمایه‌های انسانی مورد نیاز سازمان خود تصمیم‌گیری کنند.

روابط عمومی فولاد حامیران

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا