logo
شرکت حامی آلیاژ آسیا (فولاد حامیران)
02163511
02162846000
logo

بیست و ششمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی1401

نمایشگاه نقت و گاز 1401

به گزارش روابط عمومی فولاد حامیران، بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، روز جمعه 23 اردیبهشت ماه با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی و وزیر نفت افتتاح شد و این رویداد به مدت 4 روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برقرار بود.

در این نمایشگاه نمایندگانی از 1200 شرکت داخلی و 44 شرکت خارجی از 11 کشور مختلف در بیش از 800 غرفه حضور داشتند و دستاوردهای خود را به بازدیدکنندگان ارائه کردند. برای جانمایی این نمایندگان، حدود 40 هزار متر مربع فضای نمایشگاهی درنظر گرفته شده بود.

این نمایشگاه که با شعار «نفت دانش بنیان؛ تولید ایرانی، صادرات جهانی» از صبح جمعه 23 اردیبهشت ماه کار خود را آغاز کرد تا عصر دوشنبه 26 اردیبهشت ماه میزبان فعالان و سرمایه‌گذاران بزرگ این عرصه، نهادهای تصمیم‌گیر در حوزه صنعت نفت و گاز، فعالان و نخبگان داخلی و خارجی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی بود.

با توجه به افول همه‌گیری ویروس کرونا، بیست و ششمین نمایشگاه نفت و گاز با استقبال خوبی از سوی فعالان این عرصه و صنعتگران روبه‌رو شد.

شرکت فولاد حامیران نیز به عنوان بزرگترین و معتبرترین مرجع تخصصی توزیع انواع فولادهای آلیاژی، آهن آلات صنعتی و ساختمانی، استنلس استیل‌ها و سوپر آلیاژها، در طی برگزاری بیست و ششمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، محصولات کاربردی خود را در حوزه صنعت نفت به فعالان این عرصه صنعتی معرفی نموده و میزبان علاقه‌مندان و صنعتگران بود.

روابط عمومی فولاد حامیران

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا