logo
شرکت حامی آلیاژ آسیا (فولاد حامیران)
02163511
02162846000
logo

فولاد حامیران در آستانه برگزاری بیست و ششمین نمایشگاه نفت و گاز

نمایشگاه نفت و گاز 1401

به گزارش روابط عمومی فولاد حامیران، بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، روز جمعه 23 اردیبهشت ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران افتتاح می‌شود.

افتتاحیه بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با حضور مدیران ارشد صنعت نفت و شماری از شرکت‌های داخلی و خارجی فعال در صنعت نفت ایران، از روز جمعه آغاز می‌شود.

این نمایشگاه با حضور نمایندگانی از کشورهای مختلف و با برپایی غرفه‌هایی به نمایندگی از شرکت‌های داخلی و خارجی برگزار می‌شود. برای جانمایی این نمایندگان، حدود 40 هزار متر مربع فضای نمایشگاهی درنظر گرفته شده است.

طبق بیانات روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران در این دوره از نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی نشست‌های تخصصی بسیاری با شرکت مدیران ارشد صنعت نفت و مدیران بخش خصوصی برگزار می‌شود.

بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی از صبح روز جمعه 23 اردیبهشت ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز به کار خواهد کرد و عصر روز دوشنبه 26 اردیبهشت ماه به کار خود پایان می‌دهد.

 نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی و حضور شرکت فولاد حامیران

شرکت فولاد حامیران به عنوان بزرگترین و معتبرترین مرجع تخصصی توزیع انواع فولادهای آلیاژی، آهن آلات صنعتی و ساختمانی، استنلس استیل‌ها و سوپر آلیاژها، در این رویداد صنعتی حضور داشته و از ساعت 9 تا 16 میزبان علاقه‌مندان و صنعتگران خواهد بود.

روابط عمومی فولاد حامیران

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا