logo
شرکت حامی آلیاژ آسیا (فولاد حامیران)
02163511
02162846000
logo

پایان نمایشگاه نفت و گاز 1401

نمایشگاه نفت و گاز 1401

به گزارش روابط عمومی فولاد حامیران، این دوره از برگزاری نمایشگاه نفت،گاز، پالایش و پتروشیمی با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی و وزیر نفت کار خود را آغاز کرد.

همچنین رئیس کمیسیون انرژی مجلس، از اعضای کمیسیون اقتصادی، رئیس شرکت ملی نفت ایران نیز از دیگر مسئولانی بودند که در طی این نمایشگاه از غرفه‌ها بازدید کرده و در جریان تولیدات، پروژه‌های اجرایی و دستاوردهای شرکت‌های حاضر در بیست و ششمین نمایشگاه نفت و گاز 1401 قرار گرفتند.

در این نمایشگاه 1200 شرکت داخلی و 44 شرکت خارجی از 11 کشور مختلف در بیش از 800 غرفه حضور داشتند و دستاوردهای خود را به بازدیدکنندگان ارائه کردند.

این نمایشگاه که با شعار «نفت دانش بنیان؛ تولید ایرانی، صادرات جهانی» از 23 اردیبهشت ماه کار خود را آغاز کرد تا 26 اردیبهشت ماه میزبان فعالان و سرمایه‌گذاران بزرگ این عرصه، نهادهای تصمیم‌گیر در حوزه صنعت نفت و گاز، فعالان و نخبگان داخلی و خارجی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی بود.

جهت اطلاع از قیمت انواع فولاد کلیک نمایید.

با توجه به افول همه‌گیری ویروس کرونا، بیست و ششمین نمایشگاه نفت و گاز با استقبال خوبی از سوی صنعتگران روبه‌رو شد.

معرفی محصولات فولاد حامیران در بیست و ششمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی

شرکت فولاد حامیران نیز به عنوان بزرگترین و معتبرترین مرجع تخصصی توزیع انواع فولاد آلیاژی، آهن آلات صنعتی و ساختمانی، استنلس استیل‌ها و سوپر آلیاژها، در طی برگزاری بیست و ششمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، محصولات کاربردی خود در حوزه صنعت نفت را به فعالان این عرصه صنعتی معرفی نموده و میزبان علاقه‌مندان و صنعتگران بود.

روابط عمومی شرکت فولاد حامیران

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا