logo
شرکت حامی آلیاژ آسیا (فولاد حامیران)
02163511
02162846000
logo

LC، کلید خرید آسان فولاد و آهن‌آلات از حامیران

افزودن شرایط خریدLC
فهرست مطالب

افزودن شرایط خریدLC  به خدمات فولاد حامیران

شرکت فولاد حامیران در راستای بهبود خدمات به مشتریان و تسهیل فرآیند فروش اعتباری آهن‌آلات ، امکان استفاده از روشLC  (اعتبار اسنادی) را به شرایط فروش خود اضافه کرده است. این اقدام جدید به‌ویژه برای مشتریانی که خریدهای عمده انجام می‌دهند، یک فرصت مناسب برای مدیریت مالی بهتر و کاهش ریسک‌های تجاری فراهم می‌کند.

LC  چیست؟

LC  یا اعتبار اسنادی تعهد پرداخت قراردادی است که به‌طور گسترده در معاملات تجاری بین خریدار و فروشنده مورد استفاده قرار می‌گیرد. در این روش، بانک خریدار (گشایش کننده LC) متعهد می‌شود که مبلغ قرارداد را به بانک فروشنده (بانک معامله کننده) پرداخت نماید، مشروط بر اینکه فروشنده اسناد معامله، مدارک و شرایط مورد توافق را به بانک معامله کننده ارائه نماید.

لازم به ذکر است که در این قرارداد محدودیتی در انتخاب بانک وجود ندارد و بانک فروشنده و بانک خریدار می‌توانند متفاوت باشند.

این فرآیند باعث می‌شود که هر دو طرف معامله با اطمینان بیشتری به تجارت خود بپردازند. برای فروشنده اطمینان از دریافت پول و برای خریدار اطمینان از تحویل کالا یا خدمات طبق شرایط قرارداد فراهم می‌شود.

مزایای استفاده از LC

  • ایجاد اطمینان بیشتر برای طرفین در معاملات تجاری بین‌المللی
  • امکان بهره‌مندی از تسهیلات مالی برای خرید کالا
  • تسریع در روند انجام معاملات تجاری
  • کاهش زمان تحویل کالا

فولاد حامیران با ارائه این قابلیت، گامی دیگر در جهت تسهیل فرآیندهای خرید و بهبود سطح رضایت مشتریان خود برداشته است. از این پس، مشتریان می‌توانند با انتخاب این روش امن، خرید خود را با اطمینان بیشتری انجام دهند.

جهت اطلاع از جزئیات بهره‌مندی از قرارداد LC با شماره 63511 تماس بگیرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا