logo
شرکت حامی آلیاژ آسیا (فولاد حامیران)
02163511
02162846000
logo

تیغ اره نواری

نام محصول تاریخ قیمت
قیمت تیغ اره نواری

1402/12/27

جهت مشاوره یا کسب اطلاعات بیشتر فرم زیر را پر کنید.



انواع تیغ اره نواری

تیغ اره نواری نوعی اره است که از یک تیغه بلند، باریک و پیوسته تشکیل شده است که در یک لبه آن دندانه‌ها و در لبه دیگر آن سطحی صاف قرار دارد. تیغه اره نواری بین دو فلکه کشیده می شود و هنگامی که دستگاه روشن می شود، تیغه در یک حلقه پیوسته حرکت می کند. اره نواری برای برش انواع مواد از جمله فولاد، سایر فلزات فلز و پلاستیک استفاده می شود. آنها به ویژه برای برش اشکال و منحنی های نامنظم کاربرد دارند.

انواع تیغ اره نواری آهن بر

DOUFLEX M42: تیغ اره فوق مناسب برای مصارف عمومی با حداکثر کارایی در برشکاری است و از ویژگی هایی چون مقاومت به سایش زیاد و عمر مفید طولانی برخوردار است. تیغ اره نواری فولاد بر M42 برای برش اغلب فولادها در کارخانجات و کارگاه ها مناسب میباشد. این تیغ اره دارای سختی نوک دندانه 44 HRC است و مناسب برای برش تا سختی 20 راکول (آهن آلات ساختمانی، CK45، MO40 و…) می باشد. جهت استعلام قیمت تیغ اره نواری فولادبر کلیک نمایید.

DOUFLEX PT: تیغ اره PT یا پروفیل بر با فرم هندسی ویژه مناسب برش مقاطع توخالی مانند لوله و پروفیل است که برای کاهش ارتعاش و جلوگیری از شکسته شدن دندانه ها و تقویت آنها طراحی شده است. این تیغ اره دارای سختی نوک دندانه 44 HRC است و مناسب برای برش مقاطع توخالی و پروفیل می باشد.

درباره پخش ویدیو کاور ویدئو لندینگ تیغ اره

DOUFLEX PT plus: تیغ اره PT plus آلیاژی دو فلزی میباشد که با هدف برش انواع پروفیل ها و جنس های توپر و برش های تکی و بندیلی ساخته شده است. با این حال که این تیغه همه کاره است ولی بصورت بسیار تخصصی گزینه ای عالی برای برش پروفیل ها و تیرآهن میباشد. این تیغه دارای لبه برش تهاجمی پایدار با محدود کننده عمق برش برای جلوگیری از شکستن نا بهنگام دندانه ها طراحی شده است. نتیجه این کار طول عمر بالای تیغه و کم شدن هزینه ها را در پی دارد. این تیغه اره مناسب برای فولادهای ساختمانی، فولادهای کم آلیاژ، پروفیل های ضدزنگ است.

DOUFLEX Mx55: تیغ اره MX55 برای برشکاری سخت و مشکل طراحی و مهندسی شده است. کارایی آن به طرز قابل ملاحظه ای با اضافه کردن عناصری چون کبالت و تنگستن به لبه برنده، افزایش می یابد. سختی نوک دندانه 49 HRC را دارا می باشد و مناسب برای برش تا سختی 20 الی 30 راکول ( استنلس استیل، فولاد گرم کار ، CK60، VCN و…) است.

DOUFLEX Vtx: این تیغ اره دارای لبه برشی مقاوم و ساخته شده با تکنولوژی متالورژی پودر است. این ویژگی موجب میشود سختی دندانه ها افزایش یابد. VTX مناسب برای فولادهای مقاوم به خوردگی و سایش و فولادهایی با پایه نیکل و فولادهای تِمپِر شده میباشد. این تیغه اره دارای سختی نوک دندانه 50 HRC است و مناسب برای فولاد های مقاوم به خوردگی و سایش است.

خدمات قابل عرضه در بخش تیغ اره

  • جوشکاری تیغ اره نواری با دستگاه جوش اره نواری از عرض 6 تا 80 میلی متر با دستگاه فوق مدرن ایده آل (IDEAL) آلمان
  • تیزکاری تیغ اره های دیسکی
  • ارائه مشاوره تخصصی در انتخاب تیغ اره مناسب در صنایع مختلف

جهت کسب اطلاعات بیشتر راهنمای انتخاب تیغ اره را مطالعه نمایید.

اسکرول به بالا